God sommer!

Siste barnehagedag før ferien er torsdag 30.juni og barnehagen stenger kl. 14.00 den dagen.
Vi åpner igjen tirsdag 9.august. Dersom noen vet de kommer senere vil vi gjerne ha beskjed om det.

Arbeidet med å rive det gamle kjøkkenet på Blomsterengen og sette opp nytt begynner allerede torsdag ettermiddag, og vi ser frem til at det skal bli like fint som på Kløverengen!

Bildene er fra sommerfesten da Olav spilte fiolin i salen, og vi fikk se eventyret om Tornerose som de store på Kløverengen hadde øvet. Så var alle med og sang og barna fikk blomsterkranser.

23.juni var det midtsommerfest med bål og fruktbowl, og Marianne kom farende på et kosteskaft med pinneis til alle.

God sommer ønsker vi alle!
Takk for nå, og lykke til videre ønsker vi de barna som skal begynne på skolen til høsten!