God sommer!

I dag er det St. Hans og vi har hatt bål i barnehagen. Ida var heks og kom farende på et kosteskaft og hadde med seg ispinne til alle. Det var stor stas!
Marianne hadde tradisjonen tro laget en deilig fruktbowl.

Vi var alle glade for at regnet lot vente på seg, men at regnet kommer er vi takknemlige for! Gresset i barnehagen trenger regn.
Takk til alle som har gjort, og fortsatt kommer til å gjøre en innsats for at barnehagen skal få beholde gresset!
og takk til venneforeningen som har dekket utgiftene til gress og bark!

Sommerferien nærmer seg og noen barn tar fri en dag innimellom. Gi oss beskjed på forhånd dersom dere vet at barnet får fri en dag. Husk å tømme garderobehyllen før ferien.

Siste barnehagedag før ferien er torsdag 29.juni.

Torsdag er også Ida sin siste dag på Blomsterengen. Takk for innsatsen Ida!

I sommerferien skal avdelingene slipes, og det er planlagt at de dårlige røftene på gjerdet skal utbedres.

Barnehagen tar imot barna igjen fra tirsdag 8.august. Hvis noen planlegger senere oppstart vil vi gjerne ha beskjed om det.

Takk for dette barnehageåret, takk for tillitten, og riktig god sommer!