Høstdugnad på barnehagens uteområde 11.10.

Onsdag 11.oktober ønskes de som har mulighet velkommen til utedugnad i barnehagen.
Dugnadsansvarlig Anders, som vil være i barnehagen fra kl.15.00, skriver:
«Hei og velkommen til høstdugnad!
I år er oppgavene å grave hull og sette ned stolper i forbindelse med de nye «attraksjonene» i barnehagen. Balansestokker, butikk/salgsdisk og liten hytte.
Ta med spade!
Det blir suppe og brød til de som vil ha, og vi blir ferdige med jobben på et par timer».

Bildene her er fra forskjellige anledninger i høst.
Barnehagen feiret 40-års jubileum i september. En stor marsipankake og en gedigen blomsterkrukke ble gitt som gave fra foreldrene ved venneforeningen.
De eldste barna har vært på brannstasjonen, og Mikaelsdagen har blitt feiret. Epler ble stekt på bålpanna.
Som dere har sett er det kommet en blå sklie ved den lille sandkassa. Den er populær og vil etter hvert erstattes av en stålsklie.