Vi minner om at fredag etter Kristi Himmelfart er barnehagen stengt.

Takk for onsdagens dugnadsinnsats! Det som kunne gjøres denne ettermiddagen ble gjort. For de som ikke hadde anledning til å komme på dugnaden gjenstår oppgaver som oljing av porten, beising av utemøblene, maling av gjerdet og vask av tak over vognskjul. Eventuelt en snekkeroppgave.

Kommende onsdag, 13. mai, har vi mai-fest i barnehagen. Barna har malt sine egne flagg, og vi skal gå i tog opp til Steinerskolen og rope «hurra!» og synge vår og 17.maisanger.

Begge avdelinger samles ute i barnehagen kl. 10.15. Da gjør vi oss klare. De største barna foran med barnehagens fane, og så går vi opp til skolen hvor skolens elever vil møte oss underveis. Vi skal være oppe foran salbygget kl. 10.25. Der tar også lærerne imot oss, og sammen synger vi Nasjonalsangen. Så går vi syngende ned til barnehagen igjen, hvor Torill venter oss med pølsebod, frukt og kake.

Foreldre som har lyst og anledning til å være med er hjertelig velkommen!

God helg! Mvh. Karin