Vi minner om planleggingsdagene torsdag 3. og fredag 4.april.

Disse to dagene er barnehagen stengt. Vi hadde planlagt at hele personalet skulle få være med på Nordisk barnehagestevne som finner sted på Rudolf Steiner seminaret i Jerna, men vi fikk bare 4 plasser. De ansatte som blir igjen i barnehagen skal benytte de to dagene godt til planleggingsmøter og praktisk arbeid.

Barnehagen har kjøpt mange pallekarmer fra gjenbruket, og disse skal vi bruke til å lage bed. Vi skal prøve oss frem til vi finner de rette plasseringene. Bunnen skal dekkes med gamle aviser og karmene skal fylles og iblandes egen kompost. Dette gir gode muligheter for at barna kan være med å så og plante mer denne våren.

Gjerdet ble forbedret forrige uke, og vi håper å få det malt i løpet av våren og dugnaden.

God helg! Mvh. Karin