Dugnad i barnehagen kl. 17.00 til 19.00 tirsdag 8.mai

Vi håper på godt oppmøte, oppbretta ermer og hyggelig sosialt samvær!

Inne skal veggene støvsuges, (hvem kan ta med støvsuger)?

Vinduer og lampekupler skal vaskes, likeså badenes lettvegger, hyller og fliser. Ta med bøtte.

Bord og benker trenger skuring.
Kanskje er det nødvendig å bruke sandpapir noen steder.

Ute skal det lages og monteres tak på stolpene ved sandkassa og det skal lages dreneringsmulighet ut fra balansegangen. Snakk med Joakim og Anders om dette.

Lekebodens tak ønskes reparert innvendig. Hva med utvendig?

Kompostbingen må tømmes, jorda i bedene kan forbedres.

Vi kan vurdere om det ved mulighet skal felles noen trær i barnehagen så det blir mindre skygge og færre røtter som trekker næring fra gresset.

Ca. klokken 19. avslutter vi ute med noe å bite i.

Dersom noen er forhindret fra å komme denne ettermiddagen finnes det oppgaver som kan gjøres en annen ettermiddag:
Taket på vognskjulet trenger vask, gjerdet skal males, porten trenger olje og utemøblene trenger vask og olje.
Finnes det en blant foreldrene som er god til å mure? Da kan det kanskje lages et bed til i berget.
Gi beskjed.

Vel møtt!

Jeg minner om at barnehagen er stengt fredag etter Kr. Himmelfartsdag, 11.mai.