Førjulstid i barnehagen

I dag har skolens Lucia vært i barnehagen. Terner og stalledrenger sang så fint på begge avdelinger, og alle barna fikk lussekatter. På Kløverengen dyppet barna lys.

Fredag 16.desember kl.14.30 inviterer barn og ansatte til julefest på Kløverengen. Barna skal vise julespillet.
Tirsdag 20.desember kl.9.00 inviteres foreldrene på Blomsterengen til tenning av adventslys og til gløgg og småkaker.

Torsdag 22.desember er siste barnehagedag før jul. Vi stenger som vanlig den dagen, kl. 16.30. Planen var at avdelingene skulle tømmes for møbler før ferien slik at rommene kunne bli bonet. I stedet blir det sliping av gulv på begge avdelinger i sommerferien.

Garderobegulvene skal imidlertid bones i julen, så alt av tøy og støvler, på hyller og knagger må tas med hjem.

Fakturaen for januar 17 sendes ut litt senere enn vanlig da vi avventer hva Stortinget bestemmer om regulering av barnehagesatsene for 2017.

Første barnehagedag etter juleferien er tirsdag 3.januar.

Vi ønsker alle en fortsatt fin førjulstid og en riktig God Jul!