Konsert med «Barnas musikkteater»

Barnas musikkteater

Mandag 5. november skal vi i barnehagen se og høre konserten «Diamantene i hjerte», med Barnas musikkteater. Konserten starter kl 09:00 i barnehagen.

Sonia Loinsworth er gründer bak Barnas Musikkteater. Hun er sanger, komponist og kulturprodusent.

Sonia har de siste 15 årene skapt et unikt musikalsk uttrykk i møtet mellom klassisk nord-indisk sang, gregoriansk sang, og overtonesang i egne komposisjoner. Akkompagnert av kun en indisk tamboura har hun gitt en rekke konserter i inn- og utland til svært positive tilbakemeldinger i media og fra publikum. Sonia har også gjennomført flere hundre konserter for barn i krysningsfeltet mellom norske folketoner og barnesanger, klassisk indisk musikk og overtonesang. Hun har komponert meditativ musikk arrangert av Frode Fjellheim (Transjoik, Frozen), og utgitt 3 CD-plater med lansering på 4 kontinenter. Sonia synger også Jazz. Hun har en 3-årig utdannelse som mindfulness-instruktør fra SFAM, og underviser i stemmearbeid, sang og mindfulness.

Vi gleder oss.

Mie