Mai-fest i barnehagen onsdag 16.mai.

Det var en kjempeinnsats som ble gjort på dugnadsdagen både inne og ute! Tusen takk!

Det ble ryddet og rengjort både høyt og lavt. I tillegg ble utebutikken ferdigstilt, med tak og kassaapparat, og dreneringsveien fra balansegangen ble riktig fin.
Lekebodens tak vil bli ordnet en annen ettermiddag, og likeså er det mulighet for de som ikke kunne komme på dugnaden å få en maleoppgave når det passer.

Neste onsdag, 16. mai, har vi mai-fest i barnehagen. Alle barna har malt sine egne flagg for vi skal gå i tog opp til Steinerskolen og rope «Hurra!» og synge vår- og 17.maisanger.

Alle samles ute i barnehagen kl. 10.15. Da skal vi gjøre oss klare til å gå i tog.
Kl .10.25 er vi oppe foran Trekronen, skolens salbygg, og der står lærere og elever og tar imot oss, for vi skal synge nasjonalsangen sammen.
Så går vi ned til barnehagen igjen hvor vi har pølsebod og serverer frukt.

Foreldre som har lyst og anledning til å være med er hjertelig velkommen!
Gi oss beskjed om du kommer så vi er sikre på å ha nok pølser.

På selveste 17.mai, kl. 13.00, etter barnetoget i byen, er det feiring på Steinerskolen.
Det blir tale for dagen, dans rundt maistangen, leker for barna, kafe med boller, italiensk grilltallerken, brus, pølser, is, kaffe og kaker og loddsalg.

17.mai komiteen ønsker alle velkommen!

Tirsdag 29.mai er det barneteaterfestival i Moss, og den dagen tar Kløverengen en tur til byen for å se en av forestillingene. Foreldre som har lyst og anledning til å være med kan gi beskjed på avdelingen.

Vi minner om at barnehagen er stengt fredag etter Kristi Himmelfartsdag.

God helg!
Mvh. Karin