Mandag 29.februar er det møte i barnehagens samarbeidsutvalg.

Avdelingenes foreldrerepresentanter og representanter for de ansatte møtes. Vi skal se på barnehagens budsjett for 2016, og begynne å forberede vårdugnaden som er satt til onsdag 11.mai. For øvrig skal vi samtale om livet i barnehagen. Om tiden som har vært og om tiden som kommer.

Er det saker som gjelder barnehagens virksomhet og innhold, som foreldre ønsker vi skal ta opp på dette møtet, kan dere gi meg beskjed eller kontakte foreldrerepresentantene.

Kommende uke har skolene vinterferie. Gi beskjed på avdelingene dersom det er dager i uke 8 dere vet at barna ikke kommer i barnehagen.

I dag tar Maiki fagprøven på Kløverengen. Fredag er siste dag hun er hos oss og vi ønsker henne lykke til videre!