Nå settes det av tid for foreldresamtaler i barnehagen.

I oktober og november settes det av tid for foreldresamtaler. Lister med datoer og klokkeslett settes opp utenfor hver avdeling. Ikke vent med å skrive dere på.

Eurytmi i barnehagen for Kløverengens 4- og 5 åringer blir i år på torsdager kl.10.00 med oppstart i uke 44.

Mandag denne uka hadde 5-åringene sin første formiddagstur ned på Skogstjernen. Onsdagsturene for alle Kløverbarna startet også denne uka.

En utholdende gjeng med foreldre sagde og grov i regnværet på onsdag. De fikk ferdigstilt en flott balansegang og butikk- hytta er påbegynt. Takk for innsatsen!

Jeg minner om at barnehagen er stengt fredag 10.november og at det er lanternekveld mandag 13.november kl.17.30. Invitasjon vil komme. Barna skal etter hvert lage lanterner. Spør på avdelingen om de trenger syltetøyglass.