Steinerskolens videregåendebygg står ferdig, og torsdag 26.september kl.18.00 er det innvielse av bygget.

Jørgen Brun, en av Steinerskolens lærere, besøkte oss på høsttakkefesten og inviterte foreldre og ansatte til innvielsesfesten.

På vår egen høstfest strålte solen, så selv om det hadde regnet
mye av dagen kunne Jens og Andreas spille fiolin og gitar utendørs. Eventyret om
kålrota som Kløverengbarna spilte i sandkassa fikk også alle se. Takk til foreldrene for alt det gode dere hadde med til festen!

Det gikk brått fra tørr sommer til våt høst, og barna gleder seg over lek med vann og
fuktig sand. Våre små gulrøtter blir høstet dag for dag og squashen som står i
vår egenproduserte kompostjord har vokst seg stor og kraftig og gir oss fortsatt ukentlig squash til suppene.

Kommende onsdag skal vi ha utesuppe og fredag er det Mikaelsfeiring på skolen og i
barnehagen. Da er 5-åringene invitert til nybygget for å se skuespill. De blir hentet av 1 klasse kl.9.45. Når de er tilbake skal vi tenne bål og steke pinnebrød i barnehagen hvis været tillater det.