Studenter og vikarer i barnehagen.

Denne uken kom Selma til Kløverengen. Hun er student på Berle og skal være hos oss i 3 uker. Neste uke kommer Sissel. Velkommen!

Vi har 2 faste tilkallingsvikarer som kommer til oss når vi trenger det. Det er Maiki og Corinn som nå er på Blomsterengen.

Mandag 18. er våre kommende 1. klassinger invitert med Steinerskolens 1.klasse på tur. De skal møtes på Skogstjernen kl. 8.50 med matpakke og drikke, og derfra går de til Mosseskogen.

Hver onsdag går Kløverengen på tur, og sist onsdag var de bortenfor skolehagen og der var det en av de store elevene som viste frem en salamander han hadde funnet i dammen.

Pappaen til Leon har festet fuglekassene våre i ospetrærne. Det blir spennende å se om noen bygger rede i dem.