Tirsdag 4.mars er det møte i barnehagens samarbeidsutvalg.

Da møtes avdelingenes foreldrerepresentanter og representanter for de ansatte. Vi skal planlegge foreldremøtet, som holdes torsdag 13.mars, og se på barnehagens budsjett. For øvrig skal vi samtale om livet i barnehagen. Er det saker som gjelder barnehagens virksomhet og innhold, som foreldre ønsker vi skal ta opp på dette møtet, kan dere gi meg beskjed eller kontakte foreldrerepresentantene.

I går tok Adelheid med seg Skogstjerneklubben, kommende 1.klasse, til Nøkkeland skole. De var invitere av 3.klasse der til å se deres skuespill om Klatremus. To av barna i den klassen har tidligere gått på Kløverengen.

Det er sølevær om dagen, men barna koser seg i snø og sand og vann. Pass på at barna har nok skiftetøy og husk å ta med vått tøy hjem.

Neste uke er det skolens vinterferie. Da er det også færre barn i barnehagen og personalet kan få mulighet til å avspasere de timene de har tatt ekstra.

Vi har hatt noen tilfeller av øyekatarr blant barna den siste uken. Dette er smittsomt, så vær obs på rødsprengte øyne og gult puss. Øyendråper bør tas hvis dette oppstår.

Jeg ønsker alle som tar fri en god vinterferie. Vi som blir i barnehagen skal kose oss her!

God helg! Mvh. Karin