Vår flotte Steinerbarnehage søker 2 Steinerpedagoger i 100% vikarstillinger

Informasjon om stillingene:

1 ledig stilling (100% svangerskapsvikariat) som pedleder 2 på småbarnsavdeling med oppstart 01.08.2020 frem til sommerferien 2021.

1 ledig stilling (100%) i vikariat som pedleder 2 på storebarnsavdeling, med oppstart 01.08.2020 frem til sommerferien 2021.

Vi ønsker oss av deg:

Vi ønsker oss at du er en trygg og raus pedagogisk leder

At du har humor og godt humør.

At du har godkjent Steinerpedagogisk utdannelse, (evt. offentlig barnehagelærer utdanning, men erfaring fra Steinerbarnehage)

At du har gode kommunikasjon – og samarbeidsevner.

At du er fleksibel og engasjert i hverdagen, planlegging av dagen, uken, måneden og året.

Og en aktiv bidragsyter til å skape et godt arbeidsmiljø.

At du er positiv og leter etter de gode løsningene.

At du bidrar til å skape et godt samspill på avdelingen og har et tett samarbeid med pedagogene.

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr:

En vakker arbeidsplass

Morsomme og driftige kollegaer.

Fine barn og foreldre med stå på vilje og dugnadsånd

Muligheten til å være med å påvirke og forme det neste kapittel i vår fine barnehage.

Om oss

Vi er en liten og veldrevet barnehage med en småbarn- og en storebarnavdeling. Vi holder hus i et nydelig bygg på Kambo som vi leier av Steinerskolen i Moss og som vi også samarbeider tett med. Vi fyller 42 år i år og har en flott stab av 8 sterke og engasjerte damer.
Vi er opptatt av kvalitet i alt vi gjør og glade i å gå ut på tur, lage deilig mat fra bunnen av hver dag, å lage vakre opplevelser for og sammen med barna.

Vi planter i hagen, spikker og vever og ikke minst lager vi fine fester flere ganger i året.
Vi er opptatt av et godt samarbeid mellom foreldre og barnehage og scoret i 2014 best av alle barnehager i Moss og i 2018 fikk vi 4.7 av 5 i snitt i brukerundersøkelsen.
Vi har en trygg og ryddig økonomi, og vi følger PBL sitt lønnsregulativ.
Politiattest må fremlegges før tiltredelse.

Lenke til annonsen på finn.no: https://www.finn.no/job/management/ad.html?finnkode=171708992