Velkommen til dugnad i barnehagen onsdag 3.mai!

I år er det to store oppgaver som skal gjennomføres utendørs og det er derfor ønskelig å utvide dugnadstiden fra kl. 15.00 til kl.19.00. For de som ikke har mulighet til å komme tidligere er dugnadstiden fra kl. 17.00.
Barnehagen stiller med suppe og brød for de som kommer tidlig, så vi vil gjerne vite hvor mange som har den muligheten og som kommer.
Som vanlig avslutter vi med kaffe og boller.

All sand i sandkassen skal ut, noe skal fordeles oppe ved bålplassen, resten skal brukes til planering. Ny sand skal fylles i.

Det skal legges ferdigplen på store områder på begge sider av gangveien. Dette vil være en stor forbedring av barnehagens uteområde!

I tillegg er det oppgaver innendørs og noen småting ute.

Ta med raker, river, spader, skuffer og arbeidshansker. Trillebårer håper vi å få låne av skolen.

Sand og gress, og bark som skal ligge rundt sandkassen er bestilt til 3. mai, så dugnad blir det uavhengig av været.

Vi håper på godt oppmøte og gleder oss til å se barnehagen grønn!

Mvh. Karin og dugnadsrepresentantene Joakim, Katerina og Anders