Velkommen til foreldremøte i barnehagen torsdag 13.mars kl. 19.00 – 21.00

Begge avdelinger samles til felles del på Blomsterengen. Hvem kan være referent?

1: Brukerundersøkelsen 2014.

2: planleggingsdagene 3. og 4. april.

3: Dugnad 6. mai. Hva skal og kan gjøres?

4: Fredag 25. april har vi igjen kommunalt tilsyn i barnehagen. Forrige tilsyn hadde vi i april 2013. Da var temaet foreldremedvirkning. Nå er temaet «barns trivsel –mobbing». Vi inviterer foreldrene til å gi innspill i et forebyggende arbeid mot mobbing. Temaet tas videre til avdelingenes møte.

Nå fortsetter hver avdeling for seg.

Foreldremøte på Blomsterengen

Kaffe/ te? Noe å bite i?

1: Sara forteller litt om Venneforeningen.

2: Tilsynstemaet: Barns trivsel –mobbing.

3: Tilbakeblikk; hvordan har små og store hatt det i barnehagen denne vinteren og hvordan er det nå. Vi vil også gjerne høre hvordan dere foreldre har hatt det; er det noe dere lurer på?

4: Hva skjer framimot sommeren, såsom foreldresamtaler, påske, maifest og sommerfest.

5: Høsten 2014; litt om overgang til  Kløverengen.

6: hvis vi får tid, får dere se et lite Babusjkaeventyr.

Eventuelt. Er det noe du vil ta opp? Si helst ifra påforhånd til foreldrerepresentant Robert (Scott og Sienna) eller til Marianne.

Vi gleder oss til å se dere. Kommer du?

Line, Rachel, Torill, Marianne og Robert.

Velkommen til foreldremøte på Kløverengen

Vi vil lage noe i felleskap med dere. Etter forslag fra foreldrerepresentanten ble vi enige om å lage Hildes populære potet og purresuppe. Mens vi kutter grønnsaker og lager mat sammen snakker vi om barnehagehverdagen.

Sarah forteller litt om venneforeningen

Informasjon om hvordan det går på avdelingen. Hva har skjedd og hva kommer til å skje framover.

Hvordan er det sosiale livet på avdelingen, og hva ønsker dere å få vite om barnets dag når dere henter i barnehagen?

Vi snakker sammen om tilsynstemaet: «barns trivsel – mobbing «.

Vi avslutter med et måltid der vi spiser suppen vi har laget.

Eventuelt. Dersom det er noe du vil ta opp. Si gjerne i fra på forhånd til foreldrerepresentanten Peder (far til Leah) eller til Adelheid.

Vi håper du kan komme. Vell møtt!!

Med vennlig hilsen Hilde, Rosa, Mie og Adelheid