Velkommen til nytt barnehageår!

Vi gleder oss over å møte dere alle igjen, og barna er glade for å se hverandre og for igjen å kunne leke sammen.

Sommeren har vært tørr og varm, og bakken var dekket av brunt løv da vi kom tilbake etter ferien. Nå tar vi gladelig imot regnet som kommer! Pass på at barna har nok skiftetøy på garderobeplassen og at klær og fottøy er navnet.

Idag er siste barnehagedag for de som skal begynne i 1.klasse. Takk for nå og lykke til! ønsker vi både barn og foreldre.

Imorgen begynner et nytt barnehageår og vi tar imot 8 nye barn denne høsten. Det er 13 barn på Blomsterengen og 20 barn på Kløverengen.

Hele årsplanen med fagområdene vil bli gitt til nye foreldre i september. Den vil også bli å finne på vår hjemmeside. Den praktiske delen med årsruta, dagsrytme, og planlegging og samarbeid 14-15 blir delt ut til alle så snart den blir klar.

Høstens foreldremøte holdes torsdag 11.september, og dato og tid for høsttakkefesten er onsdag 17.september kl.14.30.

Uværet tidlig denne uken gjorde at vi mistet telefonforbindelsen. Dette gjelder både skole, SFO og barnehage. Inntil vi har fått nytt anlegg nås vi på mail. Foreldre kan sende beskjeder pr. sms  til mitt mobilnummer.

Jeg ønsker alle en fin høst!

Mvh, Karin