Vi minner om at fredag etter Kristi Himmelfartsdag er barnehagen stengt

Takk for tirsdagens dugnads innsats! Alt vi ønsket oss ble gjort. Det gjenstår noe malearbeid på vognskjulet. De som ikke kunne bidra på dugnaden kan få et eget maleoppdrag, eller bli med i malegruppa for sandkasseslottet. Dette arbeidet skal gjøres en fredags ettermiddag som passer alle.

Restaurering av gjerdet er nå igang. I første omgang vil 2 snekkere holde på idag og på fredag.

6. mai har vi maifest i barnehagen og vi skal gå i tog på skolens område. Barna har malt egne flagg, og kl.10.20 går vi fra barnhagen. Etter at vi har sunget sammen med skolens lærere og elever går vi ned på barnehagen igjen og koser oss med pølser og kake. Foreldre som har lyst til å være med er hjertelig velkommen!

Fredag 31. mai drar Kløverengen med buss til bondegården i Råde. Blomsterengenbarn er velkommen til å være med, men da sammen med foreldre. Barnehagen betaler buss og besøk for alle barnehagebarn som blir med.

Ha en riktig god helg!